expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

maanantai 3. marraskuuta 2014

NORMIPÄIVÄ

Herään Lucan "mamiii" huutoon noin kello 7. Nousen ylös ja käyn nostaa suloisen kullannuppuni sängystä. Lucan huivi ja peitto lähtee mukaan. Tipsuttelen Luca sylissäni avokeittiö/olohuoneeseemme, jossa sytytän muutama valon ja kynttilöitä. Pötköttelemme yhdessä sohvalla jonkun aikaa, minä torkkuen ja Luca lastenohjelmia katsellen. Ihanaa, saan 20 min lisäunta. Pomppaan ylös sohvalta ja alan valmistelemaan puuroa. Pyydän Lucaa painamaan kahvinkeittimen napin päälle. Hän on varsinainen apuri keititössä. Pusuttelen ja halin Lucaa minkä ehdin. Rakastan pusuttelua. Onneksi on Luca ketä voin halia aamusta iltaan. :)

Aamutouhujen jälkeen lähdemme perheen kanssa joko kävelylle tai sitten minä lähden salille . Luca tulee mukaan ja jätän hänet lapsiparkkiin. Koska Luca ei olepäiväkodissa niin kaikki sosiaalinen toiminta on hyväksi hänelle. Lapsiparkki on loistavaja Luca viihtyy siellä. Jooga on mun tämänhetkinen favorite ryhmäliikunta. Salilla vierähtää noin pari tuntia, jonka jälkeen käydään ehkä kaupassa, tai sit suoraan kotiin tekemään lounasta. 

Lounaan jälkeen Luca menee päikkäreille ja mulla pari tuntia omaa aikaa. Viime aikoina mua on väsyttänyt päivisin aika paljon jostain syystä ja sen takia saatan ottaa pienet päikkärit itsekkin. Minusta on ihanaa käpertyä peiton alle pimeeseen huoneeseen keskellä päivää. Usein laitan youtubesta jonkun relaxing pianomusicin soimaan. Tänään olen kuunnellut Vivaldia koko päivän :D se on iloista ja rauhoittavaa. 

Lucan ja mun päikkäreiden jälkeen lähdetään ulkoilemaan, hoploppiin tai muskariin. Tänään olin ajatellut uimahallia, mutta se kuitenkin jäi koska aloin imuroimaan iltapäivällä. 

Nyt on ilta ja tätä kirjoittaessani Luca istuu kylvyssä ja minä makaan kylpyhuoneen lämmitetyllä lattialla läppäri edessäni :) 
Tortillat on syöty, mieheni on skype palaverissa ja kohta Lucan aika mennä yöunille. Taidan itsekkin ottaa kylvyn kun iltapuuhat on tehty. 

Kauniita unia xx










2 kommenttia:

  1. Kuullostaapa mukavalta päivältä ! Aiotteko hankkia Lucalle pikkusiskoa/veljeä? :)

    VastaaPoista
  2. Ootteko taas tänäkin talvena menossa Amerikkaan? (:

    VastaaPoista